pogoji poslovanja
1.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Kanalete.si
splošno
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Kanalete.si (v nadaljevanju »Spletna trgovina«) so sestavljeni v skladu z veljavnimi predpisi s področja varstva potrošnikov, varstva osebnih podatkov ter zakona o elektronskih komunikacijah.
Upravljalec spletne trgovine je Rok Gomezel s.p. (v nadaljevanju »Trgovec«), Ulica Mihaele Škapinove 8, Sežana, 6210 Sežana.
Davčna številka: 97789755
Matična številka: 9538879000
Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje Spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med trgovcem in kupcem.
Uporabnik se z registracijo v spletni trgovini Kanalete.si strinja s splošnimi pogoji poslovanja
2.
Omogoča naslednje možnosti plačila.
načini plačila
Trgovec za vse izdelke v spletni trgovini omogoča naslednje možnosti plačila:
- Plačilo po povzetju – kupec z gotovino plača naročeno blago dostavni službi ob prevzemu na kupčevem naslovu.
- Po predračunu na transakcijski račun trgovca.
3.
Vse cene navedene v Spletni trgovini so v valuti EUR, vsebujejo DDV v višini 22%.
cene
Vse cene navedene v Spletni trgovini so v valuti EUR, vsebujejo DDV v višini 22% ter veljajo izključno za spletno prodajo in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Znesek poštnine znotraj Republike Slovenije je vštet v ceno izdelkov. Ponudba velja do preklica.
V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo trgovec omogočil kupcu odstop od nakupa.
4.
Trgovec bo naročene izdelke v dogovorjenem roku dostavil na naslov.
dostava blaga in prevzem
Trgovec bo naročene izdelke v dogovorjenem roku dostavil na naslov, ki ga je kupec pri izvedbi naročila zavedel kot naslov za dostavo. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo po celotnem območju Republike Slovenije je dostavna služba GLS. V primeru, da kupec v času dostave pošiljke ne more prevzeti, jo lahko kasneje prevzame na najbližji Pošti Slovenije.
V primeru vidne poškodbe paketa in izdelka, kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. Reklamacija kupca dostavni službi ali Trgovcu mora biti podana ob prejemu blaga.
5.
Postopek nakupa v spletni trgovini.
postopek nakupa
V Spletni trgovini lahko nakupujejo tako fizične kot pravne osebe.
Kupec lahko želen produkt naroči po telefonu, elektronski pošti ali z nakupom v spletni trgovini. Pred potrditvijo naročila ima kupec možnost pregledati vsebino nakupa in vnesti popravke glede izbranih produktov in njihove količine. Po potrditvi nakupa ima kupec z obvestilom po elektronski pošti ali telefonu podjetja Rok Gomezel s.p. možnost spremeniti naročilo, vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.
Postopek nakupa v spletni trgovini;
- Izdaja naročila
Uporabnik izbere želeni artikel in količino ter izbiro potrdi s klikom na gumb »dodaj v košarico«. Izbira se shrani v košarico in omogoča kupcu nadaljnjo izbiro različnih artiklov po enakem postopku. Kupec ima po končani izbiri izdelkov na voljo pregled povzetka naročila.
Vsebino naročila potrdi s klikom na gumb »zaključi nakupovanje«. V naslednji fazi nakupa mora uporabnik izpolniti podatke o kupcu, zapisati naslov za dostavo ter izbrati željeni način plačila.
- Sprejetje naročila
Kupec po oddaji naročila, na elektronski naslov, ki ga je navedel ob registraciji, prejme obvestilo o sprejetju naročila iz strani Trgovca. V primeru ugotovljene napake ima kupec do trenutka odpreme artikla možnost preklica naročila.
- Potrditev naročila
Trgovec po prejetju naročila preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z obrazložitvijo zavrne na elektronski naslov pod prejšnjo točko. Ob potrditvi naročila Trgovec kupca obvesti o predvidenem roku dostave. Rok dobave za izdelke na zalogi znaša 3 delovne dni od potrditve naročila.
6.
Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in kupcem.
kupoprodajna pogodba
Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo na elektronski naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot kupca (uporabnika).
Trgovec kupcu, ki opravi nakup na Spletni trgovini, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški.
7.
Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu pisno sporoči, da odstopa od pogodbe.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO IZDELKOV
Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razloge za svojo odločitev. Kupec odstop od pogodbe sporoči po elektronski pošti na e-naslov info@kanalete.si ali na naslov:
Rok Gomezel s.p.
Ulica Mihaele Škapinove 8, Sežana, 6210 Sežana
Slovenija
Kupec, ki odstopi od pogodbe je dolžan vrniti blago Trgovcu v roku 14-ih dni od odstopa od kupoprodajne pogodbe, nepoškodovane v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca (uporabnika) je strošek vračila izdelkov Trgovcu na naslov: Ulica Mihaele Škapinove 8, 6210 Sežana.
Trgovec kupcu najkasneje v roku 14-ih dni od prejema obvestila o odstopu od kupoprodajne pogodbe vrne vplačani znesek.
Trgovec lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokazila kupca, da je blago poslal nazaj.
V primeru, da Trgovec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, ima pravico zavrniti odstop od pogodbe, kupec pa je v tem primeru dolžan poravnati tudi morebitno nastalo škodo.
8.
Trgovca obvestiti in natančneje opisati napako v pisni obliki na elektronski naslov info@kanalete.si ali na telefonsko številko +386 40 571 611.
STVARNA NAPAKA BLAGA
Trgovec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake. V kolikor kupec ugotovi stvarne ali prikrite napake artikla mora v zakonskem roku Trgovca obvestiti in natančneje opisati napako v pisni obliki na elektronski naslov info@kanalete.si ali na telefonsko številko +386 40 571 611. Kupec mora Trgovcu omogočiti pregled izdelka s stvarno napako. Če napaka ni sporna, Trgovec kupcu ponudi zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine najkasneje v 14 dneh od prejetja obvestila o stvarni ali prikriti napaki.
V kolikor se Trgovec ne strinja s stvarno napako, mora Trgovec kupcu podati pisen ugovor v roku 14-ih dni od pregleda izdelka. Trgovec si pridržuje pravico do zavrnitve reklamacijskega zahtevka v primeru ugotovljene poškodbe izdelka kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.
9.
V primeru, da artikel ne deluje ustrezno, lahko kupec (uporabnik) ob predložitvi računa uveljavlja garancijo.
garancija
V primeru, da artikel ne deluje ustrezno, lahko kupec (uporabnik) ob predložitvi računa uveljavlja garancijo. Za vse izdelke v ponudbi Trgovec zagotavlja 10 let garancije. Garancija teče od datuma prevzema blaga.
Garancija ne velja v primeru:
- fizične poškodbe uporabnika,
- napak, ki nastanejo zaradi napačne in neustrezne montaže artiklov.
10.
Upravljavec obdeluje osebne podatke uporabnika, ki jih je le-ta vnesel v registrski obrazec.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
- Z registracijo v spletno trgovino Kanalete, uporabnik dovoljuje, da sme ponudnik kot upravljavec zbirke osebnih podatkov posredovane osebne podatke uporabiti in obdelovati v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ter z namenom, ki je določen v nadaljevanju.
- Upravljavec obdeluje osebne podatke uporabnika, ki jih je le-ta vnesel v registrski obrazec (fizična oseba: ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, telefon ali GSM – neobvezno, datum rojstva – neobvezno, elektronski naslov, geslo); pravna oseba: ime, priimek, telefon ali GSM, elektronski naslov – v kolikor iz njega izvirajo osebni podatki, geslo, ponovitev gesla).
Prav tako pa se zbirajo tudi naslednji podatki: podatki o nakupih in obračunanih ugodnostih: datum nakupa, vrsta nakupa, vsebina nakupa, vrednost nakupa, način plačila.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila (izvajanje transakcije, izstavitev računa, dostava izdelka, vse v zvezi z naročilom) in ostalo z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.
Dodatni namen obdelave za katerega uporabnik na podlagi registracije ter sprejemom teh splošnih pogojev poslovanja daje svoje privoljenje, sledeče:
- statistična obdelava,
- trženjske raziskave,
- segmentacija kupcev,
- obdelava preteklega nakupnega obnašanja,
- obveščanje o novostih v ponudbi in poslovanju,
- pošiljanje reklamnega gradiva in
- vabil na dogodke
- ter za obveščanja o nagradnih igrah
Uporabnik določen v prejšnjem členu izrecno soglaša, da ponudnik lahko posreduje nekatere osebne podatke (ime, priimek, telefonsko številko, elektronski naslov, poštno številko) pogodbenim obdelovalcem upravljavca zbirke osebnih podatkov, s katerimi ima ali bo imel slednji sklenjene pogodbe o obdelavi osebnih podatkov in ki podatke obdelujejo ali bodo obdelovali v njegovem imenu in za njegov račun. Uporabnik se nadalje izrecno strinja in pooblašča ponudnika, da osebne podatke posreduje podjetju Rok Gomezel s.p. za namene pošiljanja oglasnega gradiva, obveščanja o novostih v njihovi ponudbi in poslovanju, podjete Iztok Šoba s.p. pa se zavezujejo prejete osebne podatke uporabljati in hraniti skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.
- Šteje se, da uporabnik s sprejetjem splošnih pogojev poslovanja spletni trgovini Kanalete zaključeno registracijo, daje izrecno osebno privolitev v uporabo in obdelavo osebnih podatkov. Na podlagi njegove osebne privolitve sme upravljavec osebne podatke obdelovati za namene, ki so opisani v točki 10.2. splošnih pogojev poslovanja.
- Uporabnik lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način (npr. preko elektronske pošte) zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke, za namen neposrednega trženja. Upravljavec bo v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečil uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. prek elektronske pošte) obvestil uporabnika, ki je to zahteval.
- Posredovani osebni podatki se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali oziroma obdelovali.
- Uporabnik s sprejetjem teh splošnih pogojev poslovanja tudi potrjuje, da je seznanjen s pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami vsakokratno veljavnega zakona, ki ureja varstvo osebnih podatkov.